Bsrlmnemr
YSinem
alın benden de o kadar. Dün hafif bi kan geldi.. hemen doktora gittim. 4+6ydı. Keseyi gördü. Kanama alanı falan yok dedi. Yerleşme kanaması olabilir dedi. İğne hap falan verdi. Benimde günde 2-3 kez bel ağrısı vuruyor, vajinama ağrı giriyor. Her wc ye gittiğimde dua ede ede peçeteye bakıyorum. Allahım sağlık versin kuzularımıza. Daha önceden 1 mol gebelik, 2 de kimyasal gebeliğim var. Çoook korkuyorum. Yoldaş olalım madem birbirimize. Kese falan gördünüz mü? Bel ağrısı yanında vajinada fa ağrınız oluyor mu,