Meraba güzel anneler☺️. Şu an ben 19,4 haftamdayım. 2gündür acayip sancılarım oldu. Sizce bu kadar erken deyilmi sancıların olması? Yoksa olması normalmi? 1-2saat falan sürüyordu sırt üste uzanınca hafiflemeye başlıyordu biraz ama geçmiyordu. Sizce neden?