Cigdemveminik korktum diğer arkadaşlar hep aynı saatte vurduklarını söyleyince geç meç 22.30da kalmaya karar verdim. Saatin geç olması bende endişe yarattı ilk. Hani herkes en geç akşam 19-20 gibi yapar diye. Ama normal demek ki. Ben de aynı saatte kalmaya karar verdim 😊
Bu arada benden 5 6 gün sonra sizin transferiniz olmuştu hatırlıyorum. Maşallah 12 haftalık olmuşsunuz. Zaman ne kadar hızlı, ben de ptesi 13 olacaktım 😊 Rabbim sağlıcakla kavuştursun, sorunsuz gebeliğiniz olsun ☺️