HasAdMe Kızlar yaa bu illet düşüğe sebep olur diyolar. Nasil korunmalı olursa neler yapilmali bilgisi olan var mi ?
Deniz2961 HasAdMe cnm ic cmsrn pmklu olck yumustci vs kulnma ic cmsrnda kokulu ped tvlt kgidi vs bn bide aklma gldkce sirkeli suyla yikiyrm
Nurr HasAdMe benimde var maalesef doktorum ilk haftalar da monuruol vermişti ama geçmedi geçen haftalarda fitil verdi fitilleri kullanınca geçti gibi oldu ama tekrar basladi doktor ilaçları değiştiririz geldiğin zaman bol sıvı al dedi inşallah bebislerimiz bise olmaz bende duydum dusuk riskini korkuyorum
Kbra96 HasAdMe insanı paranoyak yapıyorlar bende sürekli idrar hissiyle acaba var mı diye gittim erken doğum olur dedikleri için. Doktor eğer varsa yoğunsa antibiyotik tedavisi olması lazım dedi bende tehlikeli değil mi dedm bebeğini erken doğurup kaybetmekten daha kötü değil dedi kafam karıştı
Nurr HasAdMe yeşilimsi akıntı geliyor benden arada kokulu oluyor yanma kaşıntı yok doktor tekrar idrar testi yaptırır galiba bebegime bise olmasında ondan korkuyorum dusuk erken doğum falan yaziyo 🙁
Sevda6767 Ayyy kızlar bende de iki haftadır sarı akıntı vardı kasiklarda da iki gündür biraz ağrı oluyo. Az önce afedersiniz peçete ile silerken yeşil akıntı olduğunu gördüm. Bunlar enfeksiyon belirtisi değil mi ?? 🙁
Sevda6767 sercen benim 13.haftada olmuştu ama ne akıntı ne başka bi belirtisi vardı. Doktor rutin idrar tahlili istemisti orda çıkmıştı antibiyotik vermişti 5 günlük geçti o zaman. Şimdi 18 haftaliğim ve tekrarladı galiba akıntı da çok fazla korkuyorum. Yarın kontrolüm var bakalım bu sefer ne verecek
Nurr sercen limonlu su,bol su içmek sık sık iç çamaşırı değiştirmek ben utuluyorum bide ama geçmedi benim tekrarlıyor 🙁
sercen Sevda6767 bende 9 haftalığım idrara çok çıktığımı bide cok az bi damla diyecegim yesil akintim gekdigibi soyledim arada cokk hafif kasintim var dedim travazol krem verdi o kadar ama idrar kültürü ve bir-çok tetik istedi daha çekmedim ama korktum🙁
HasAdMe Kizlar ogrendigim seyler Sirekli suyla yikamak Limonlu su icmek Bol bol su tüketmek Bide orayi kuru tutmak 😑
Sevda6767 sercen canım senin de büyük ihtimalle enfeksiyondur nedir bu çektiğimiz bu enfeksiyon dan 🙁
Zelihaferhat Kizzlar Bende aynı konudan muzdaribim çok enfeksiyonum var kaşıntı oluyor arada beyaz ve yeşil akıntı çok hiç geçmedi ve aşırı kasık agrım var doktor ilaç vermek istemiyor bir kere verdi benimde geçmedi napicam bende bilmiyorum 😔😔
Sevda6767 Zelihaferhat kaç haftaliksin canım? Genelde doktorlar enfeksiyonun bebek için ilaçtan daha zararlı olduğunu söylüyorlar. Tabii ki doktorun daha iyi bilir ama merak ettim neden vermek istemiyor acaba?
sercen Sevda6767 offfff offfff bende iç çamaşırı utuluyorun suyu içmeye çalışıyorum doktora gidene kadar 🙁
Zelihaferhat Sevda6767 canım 19+2 oldum benim ilk gebelik düşük oldu bende bilmiyorum ki niye vermiyor birşey olur diye vermiyor belkide ama artık çok yoğunlaştı
Sevda6767 Zelihaferhat benim de 19 +5 canım. Bugün kontrolüm vardı benim doktor da ilaç vermedi ilaç olabildiğince vermemeye çalışıyoruz dedi. Ağrı artarsa veririm dedi. İlginç 🙂
Zelihaferhat Sevda6767 aynen ya şimdi benim agrım başladı işte nolcak bilmiyorum ki 3 nisanda randevum var tek korkum bebegime birşey olması 😔