Canım bende 5+5 te ilk gittim kese oluşmuş içindede yolk saç da oluşmuş bebekte belli belirsiz dedi bayağı karnıma bastırdı ama tabiki kalp atışı için erken dedi haftaya gel dedi bence sende en azından 6+3 te git 7.haftda duyan bile var gidipte strest olma