Ceydaackgz kubraersin50 doktora danışmadım açıkcası ama araştırdım bi zararı yoktur diyor hamileler için. İçiniz rahat etsin diye siz doktorunuza sorun isterseniz yanlış bilgi vermek istemem
Angello kubraersin50 valal bnde de egzama var ellerimde bi aksam azdi kasintidan uyuyamadim aldim hamile kalmadan once yazilan kremi surdum o duruma kadar geldim ama cok sukur bisi olmadi
Ptrckli Bepantholun kortizonsuz olanından kullan canım 2 kere sürünce baya rahatlatıyor kaşıntı yı da alıyor. Doktor onu sürebilirsin dedi. Diğer kremler hep kortizonlu çabuk geçiriyor ama zararlı
emineserkan2020 Kızlar bende bu farmasinin dr Cevdet Tuna bilir misiniz omu kullanıyorum ellerime egzama için iyi geliyor kullanan arkadaşlar var mı ben bitkisel diye biliyorum onu