Amniyosentez de diyelim bir hastalığı çıktı aldıracak mısın bebeğini yani. Yüzde yüz engelli dedikleri bebek bile sapasağlam doğdu cihaz ne kadar doğru ölçebilir ki. Sana amniyosentezin zararlarınıda söyledi mi peki o doktor. Bi tane doktorun sözü ile hareket etme derim. Balıkesirde gitmiş olduğum sözde perinatoloji uzmanı(!) sağ böbreğinde genişleme var bebeğin down sendromlu dedi bana.. Gittiğim diğer doktorlar bunun bazen gerek görülüp söylenmediğini, erkek bebeklerde görüldüğünü bebeğimin gayet sağlıklı olduğunu söylediler. Ama eğer öyle bile olsa su aldırıp da bebeğimin hayatını riske atmazdım. Allahın ipine tutun tevekkül et herşeyin ne kadar güzel olduğunu görüceksin🌸