Merhaba kızlar 38 haftalık hamileyim bir haftadır devam eden kalçam ile üst bacağım arasında ağrım var tutuluyor resmen yürüyemiyorum takılıp kalıyor bacağım normal doğum yapmayı bekliyorum fakat bu ağrı engel olurmu güç kaybı var resmen. Doktoruma söyledim yürüyemeyecek haldeysen nöroloji ile görüş dedi ama zaten röntgen çekilemem kas gevşetici iğne hapta kullanamam gitmek mantıksız geldi.