Kubiskrk Hiçbişey yemek istemiyorum su bile sanki midemi bulandırıyor çıkartamıyorum ama çok fena oluyorum
busraa_01 Kubiskrk Malesef canim zaten 6 haftada başlıyor inşallah uzun sürmez bulantı çok zor bir dönem Allah yardımcın olsun
doganBanu Kubiskrk evet 6.haftada başlıyor🤢Allah kolaylık versin 🙏hamileliğimin en zor haftalarıydı yaklaşık 17. Haftaua kadar devam etmişti benim ama 14den sonra azalmıştı
Fatmanurozgr Kubiskrk canm korkutmk istemem ama bnm 6.haftamdan başlamstı 39+6da dogum yaptm o gün bile kusp gitmistim psikolojim bozlmustu dogumdan sonrada alsknlk gbi kusarmym dyodm kendi kendme 😁ama herkesn bünyesi farklı tabi Umarm kısa sürer nedemk oldgnu iyi ben bilrm 🥺
Kubs Zaten genelde 6.haftada başlıyor 12-13. Haftalara kadar sürüyor bazılarında daha uzun olduğu gibi daha kısada olabiliyormuş 🤷🏻♀️
Lotus Benimde 6. Haftada başlayıp 14 haftayı tamamlayana kadar yoğun şekilde devam etti. Dediğiniz gibi su içmek bile işkence oluyordu. Beni tuzlu kraker pek rahatlatmadı maalesef. Ayva, ekşi elma, yoğurlu makarna yiyebiliyordum sadece
Fatmafg Benim 6 da başladı 8. Hafta biterken bitmişti heralde kişiden kişiye değişir şuan 16 haftalık ara ara çok nadir şekilde bulanıyor kusma yok canım geçmiş olsun inşallah
Kubiskrk Benim zaten ilk hamileliğim değil ikinci ama kızımda çok daha fazlaydı doğuma kadar istifra ettim bundan 1-2 güne kadar hiç belirti yoktu yeni yeni olmaya başladı