Nurdem33 Kuzular kaç günde ödeminiz geçti 25 gün oldu doğum yapalı ayaklarımda geçti ama elimdeki ödem geçmedi 😔 bunun için öneriniz varmı ?
Nesrinimsi Nurdem33 canım bende 2 hafta oldu sezeryan ile doğum yapalı ama çok su içtiğimden midir stresten mi bilmiyorum ama ödem geçiverdi.
Nurdem33 Fatmanurozgr bende çok su içiyorum ama elimde geçmedi dr haftada 1 bir dilim ananas ye dedi bide ananaslı yeşil çay iç dedi onu denemedim daha bugün başlayacam inş