Ilknrshnn Selam kızlar belimde cok ağrı var karnima da ishal gibi girip gidiyor tuvalete çıkıyorum midem bulaniyor cok 36 haftaligiz dun nst de de sancilarim cikmisti
Ilknur_emin Ilknrshnn bendede 2 gün aynı belirtiler devam etti hâlâ ara ara oluyor ama doktorum normal dedi sanci benimde çıkıyor nstde ama bu sancılar doğumu başlatmaz dedi
Ilknrshnn Ilknur_emin bana bilgide vermediler kuzum dogum baslamasin alttan bakmayalim dedi durdurmaya çalıştılar
Ilknrshnn Ilknur_emin nst de sanci cikti doktor acilma var mi diye bakmak istemiyorm dogumu tetiklemesin dedi