Yesimmmmmmm RuzgarsMommy oldum tek tüpüm kapaliydi icinde hidroselpink vardi sag tüpümu baglattrdim. Dr baglarken rahimde cok yapışıklık var dedi onlari da zar zor actik dedi ameliyatida yeni oldum
RuzgarsMommy Yesimmmmmmm çok geçmiş olsun doktorunuz en iyisini bilir bundan sonrası için inşallah dinlenme döneminizde geçtikten sonra hamile kalırsınız. Bi arkadaşim da düşük yapmıştı rahim yapisikligi varmis ameliyat oldu 1.2 ay bekleyip sonra tüp bebek denicekler sanırım
Yesimmmmmmm RuzgarsMommy insallah rabbim isteyen herkese nasip etsin iclerindende bizi secmesin Benimde herhakde tüp bebek olur gibime geliyor bakalim bu ay bekleyelim insallahta sonrasi allah kerim.
RuzgarsMommy Yesimmmmmmm evet bu ay geçsin sizde dinlenin sonra yumurtlama donemine dikkat ederek 2 günde bir iliskiye girin eşinizle olabilir Allahtan umud kesilmez sona nasılsa tüp bebeği denersiniz
misra88 Benim de rahmimde yapışıklık vardı ameliyatla açıldı. Düşüklerim olduğu için doktorum tekrardan hamile kalsam bile düşeceğini söyledi. Bu nedenle önce tedavi olmak gerekebilir