8 haftalık hamileyim dün sabahtan beri sol tarafımda bıçak yesiqi gibi bir ağrı var sabah doktora gittim hiç bir problem yok orandaki ağrıyla bebekle ilgisi yok dedi nasıl anlatılır bilmiyorum ama az önce büyük tvate çıktım peçeteye kan geldi ilk kanamam var zannettim ama arkadan kesin yaşayan var mı çok korkyrum