Anne3434 Kızlar 35+4 oluyoruz bu gece ama içimden bı ses doğum yakın diyor çok kasılıyorum kontrolüme daha 6 gün var çok ağırlaştım hareketleri çok canımı yakıyor kasıklarım da oynuyor sizde de öyle oluyor mu
Emin_e Anne3434 35+5 im ben de ben sadece bir anda olursa diye korkuyorum iki hafta once nasılsam simdi de oyleyim... keske belli olsa zaman...
26mrv Anne3434 benimde öyle kafam bulandı iyce kasılmalar sertleşmeler çok fazla ,çatı kemiklerim sızlıyor bıcak saplanmaları oluyor arada pazartesi randevum var bakalım hayırlısı olsun vaktinde gelsinler inşalllah 36+2
Anne3434 Emin_e aynen cnm bende bian da olur diye endişe ediyorum ilk oğlum 40+1de gelmişti kardeşi de erkek bu da sezeryan olacagi için 39 içinde gelicek ama bunda daha ağırlaştıgimi hissediyorum sırt ağrılarım çok arttı doğum çantamda hazır değil 🤦🏼♀️😊
Anne3434 26mrv amin canım inşallah doktor her hafta gel dedi zaten benmde haftaya kontrolüm hayırlısı ile bı 37yi doldursam rahatlarım sonra 39🤗