MerveAskin progestran banada verdi doktorum düşmemesi için, corasprin verdiker bide kan değerim çok yoğun olduğu için. 11.haftada bıraktık ikisinide doktor tavsiyesiyle yine. Dediğim gibi yorumları okuyun ama bizler bilemeyiz biliyo olsak bizde doktora gitmeyiz kimsede şöyle yap diyecek vebale girmez mantık çerçevesinde. Umarım sağlıkla alırsınız kucağınıza❤️🙏🏻