Ecrinyigit Merhaba hanımlar ben 40+1 hamileyim ne bir sancı ne bir su var korkuyorum gecikdimi yoksa bir sıkıntımı var korkuyorum
Rukiyemus Ecrinyigit benimde hiç bir belirtim yoktu canım 40+5 te doğurdum 😂 ne zaman gelmek isterse ozaman geliyolar canım sıkıntı yapma
Grhn Ecrinyigit yürüyüş yapıyor musunuz. Normal doğum için doktorumun önerdklerini yapıyorum bende . İnşallah 40 42 haftayı görmem 🤦♀️ Şimdiden bel ve çatı ağrısı başladı
Rukiyemus Ecrinyigit amin canım inşallah rabbim hayırlı doğumlar nasip etsin bi avazda kurtarsın inşallah
heisenberg48 ben de 40+3 teyim valla bebek aşağı inmiş diye doktor salı gününe kadar bekle dedi salı günü de 40+6 yani 41. hafta bile bitiyor salıda gelmezse suni sancıyla öı doğumu başlatmasını teklif etsem yoksa direk sezeryana mı girsem kızlar bir akıl verin🙈