Merhaba güzel anneler🙋♀️ biz 14+1deyiz geçen hafta doktora cinsiyet için gittiğimde doktor Kız benziyor ama sadece benziyor dedi bir ay sonra gel kesin söyleyim dedi sizce değişiklik gösterirmi yada doktoru önceden kız diyipte oğluşu olacağını öğrenen varmı bu arada en büyük temennimiz sağlıkla kucağımıza almamız cinsiyet Allahın takdiri. 🙏