Ecelif kuzum ben Adana’da oturuyorum gorush baby diye mağaza var diğer illerde var mı bilmiyorum direk ordan aldık bin liraya geldi şuan kızımın odasında yatıyor araba 😅net üzerinden bende bir şey almak istemiyorum çünkü bir şey olduğunda iletişim kurabileceğin birini bulmak mümkün olmaz gibi geliyor