Minnakhatun Benimde son adet tarihime göre 7+3 ama ultrasonda 6+3 gorunuyor bir hafta gec döllenme olmus olabilir dedi doktor.10 gündür bazen acık pembe bazen koyu kahve devam ediyor lekelenmelerim bir haftadır evde uzanıp dinleniyorum progestan verdi doktor,düşük riski var dedi. Kalp atışını gördük çok şükür ama bu lekelenmeler devam ettiği sürece endişelerim dinmeyecek sanırım 🙁