Funal Arkadaşlar biberon ve emzik alicam da hangi markayi önerirsiniz kullanan bilgi sahibi olan varsa yardım edermi
HaticeeKckylmz Funal dr brawns al bencede çok kullanışlı gaz sorunu yaratmıyor ve anne memesıne en yakın olanmış
Annesii Funal 2018 de 60 TL te almıştım 1 sene geçti 2020 yeni girdik sonuçta ,280 TL olmuş geçen sordum😦😦😦
Yadi32 Dr browns biraz pahalı ama bebeğim doğduktan sonra o biberon da rahat ettim gaz yapmayan biberon 1yaşına girecek hala onu kullanıyorum