Kelebek1_ Uhhg35- 11 haftalık oldum bugün ama iştah normal gibi uyku ağırlığı var üzerimde sadece sabahları çok geç uyanıyorum neden bilmiyorum 🤷🏻♀️
sevgiarslann54 Uhhg35- 11+3 üz başından beri adet kesilmesi dışında hiç belirtim yok iştahimda aynı değişmedi yavruş kıyamıyor herhalde anasına gelince çok çektirecek 😂
Deletedmom0025 Uhhg35- hla bulantıdan dogru durust bişi yiyemiyorum. ☺️ Cok aç oluyorum ama yiesim gelmıyor. 😂
Cigdemveminik Uhhg35- 15 dk snr 12 oluyoruz iştah malesef yok kusma ve bulantılar beni mahfediyo🤦🏼♀️
Uhhg35- Kelebek1_ bende geç uyanıyordum ama zorlayıp kalkıyorum çünkü geç kahvaltı yapınca elim ayağım bosalıyo gibi
30ekim19 Uhhg35- 12+2 yim iştahım iyi ama tatlı harici yediğimde bulantı yapıyor oysaki çok seviyordum artık baharatlı ekşi şeylere yöneldim sabah bulantılarıda oluyor ama azaldı yine şükür çok uykum var sende nasıl
Uhhg35- 30ekim19 benim bu hafta iştahım açıldı cok yiyorum ama kilo almadım hala bebek 2 hafta önde gidiyo masallah ona yaradı heralde ben 5 kilo verdim 😔
Mervemia6 12+5 oldum bende iştahım iyi çok korkuyorum kilolardan sanki fazla yiyorum gibime geliyor diğer ayları düşündükçe psikolojim bozuluyor 😏 cinsiyet öğrenen var mı sizde ?
Kahve Bende hamile miyim degilmiyim hiç anlamıyorum bulantilar dışında herhalde 2 çocuktan fırsat bulamıyorum anlamaya ☺️