Semraaaaa 9+3 haftalık hamileyim akınlarım var en başından beri beyaz renk de sümük gibiydi şimdi birkaç gündür de sümük gibi ama kahverengi tonlarında kan değil kahverengi kanamada değil sümük gibi kahverengi düşünün böyle bir akıntı yaşayan varmı aranızda ? Dün doktora gittim herşey normal akıntıda normal diyor ama ben hala endişeliyim akıntı geldikçe stres yapıyorum böyle durum yaşayan varmı acaba aranızda ?
Okyanus-1 Semraaaaa canım o akıntıyla gelen ufak bi daha önce olmuş bi kanamadir kahverengi olunca tehlikeli bulmuyor doktorlar genelde ama sen tekrar şöyle doktoruna bide çok kendini yorma ağır iş yapma bağlanma kanı dedikleri de olabilir çünkü bazılarında lekeleme gibi oluyor bende öle olmuştu
Filizzz66 Semraaaaa korkma benim 7. Haftada kanamam oldu ve hala kahverengi lekem geliyor ve hatta bazen kan bile geliyor az az bu arada ben şuan 14+5 olduk. Dinlen bol bol ve ağır sakın kaldırma karnını asla zorlama ve ilişkiye girme. Benim bunlar en başından belli yasak😔
Dilantpz Semraaaaa 8haftalıkken filan başladı benim kahverengi akıntı vardı ama düşük riski dediler bana. 4 5 kere oldu. Birinde yoğun oldu hatta hastanede yattım 6 gün içerden kanama vardı o sebepten ama atlattık çok şükür şimdi 18+4 olduk sağlıklıyız çok şükür inşallah bi sorun yoktur sende de canım belkide yerleşme kanamasıdır 🤷🏻♀️
Semraaaaa 1erkek1kiz 9 cu haftada yerleşme olması normal mi ki ? Daha erken zamanlarda olmuyor mu yerleşme?
Semraaaaa Filizzz66 neden oluyormuş peki ne dedi doktor sebebi neymiş benm kisi normal dio nedenini söylemiyor
Dilek2020 Bende de bugün oldu ve bu konuyu arıyordum yazan varmı diye tüp bebekle gebe kaldım 5. Haftada keseyi gördük 7+1 olduk bugün. benim ilk haftalarda bir damla pembe lekelenmem olmuştu o yerleşme kanamasıdır demişti doktorum yalnız transferden beri sabah akşam crinone jel kullanıyorum progeston iğnesi vuruluyorum gün aşırı ve akşam jel kahverengi akıntı şeklinde geldi kanama alanı falan yoktu iki hafta önce ultrasonda anlayamadım hala yerleşiyor mu acaba?
Gigy Benim de oldu canım , bugün de pembe gibi geldi korktum baya progestanin dozunu arttırdı doktorun sabah ve akşam olmak üzere,Allah bebişlerimizi korusun 🙏
Semraaaaa Gigy bana ilaç falan vermedi hiç normal bu akıntılar diyor doktorum ama benim için pek rahat değil açıkcası.
Filizzz66 Semraaaaa ben 8. Haftamda rahimin ağzında kanamam olmuştu ve hala o devam ediyormuş. İlacını kullan dinlen stres yapma birşey olmaz dedi doktor. Çok şükür artık ara ara bebegide hissedebildiğim için içim birazda olsa rahat. Ama tavsiyem aşşagıya eğilme yukarı uzanma ve süpürge yer silme ütü asla yapma ağır kaldırma. Eşin neyi ne kadar yaparsa onunla idare et. Sen sadece yemeğini pişir bulaşığını ayakta elinde toka ve geç.
Gigy Semraaaaa benim daha önce de kaybım var riske atmamak için verdi belki de bilemiyorum canım , kontrole gidince hatırlat yine bi ,endişelendigini söyle ,çok iş yapma ,uzanma dikkat et yine
Semraaaaa Dilantpz doktorum herhangi bir sorun yok dedi normal bu akıntı dedi ama benm günde 1.2 defa geliyor kahvernegi tarzında sümük gibi nedn oluyor bende bilmiyorum . İnş herhangi bi sorunn olmaz . Doktorm ve ilaç verdi ne başka birşey dedi
Dilantpz Semraaaaa sen yinede kontrollerine haftalık git canım bence ne olur ne olmaz 😊 doktor sorun yok demiş ama aklında kalacağına git için rahat etsin inşallah birşeycik olmaz Allahın izniyle 🙏🏻