Sedayagmur bende hamilelikte idrar yolu enfeksiyonu yaşadım. Üstelik yoğun geçirdim.benim doktorum mükemmel oyüzden o ne derse çok rahat yapıyorum. Monorolü rahatlıkla kullanabilirsin. Benim kullanmama rağmen tekrarladığı için antibiyotik verdi. aksine kullanmazsam , enfeksiyonun bebek için zararlarından bahsetti. ( günde 3 lt su içen biriyim buna rağmen) doktoruna güveniyorsan dinle derim