Sibelce_ 34 haftalık hamileyim doktor kontrolümde bugün bebeğin suyu boyu kilosu gayet iyi fakat plesantada yaşlanma var dediler haftada bir kontrole gelmemi istedi normalmi bu olay başına gelen varmı acaba
Qwe123 Sibelce_ senin gene iyiymiş bize 29 da dedi ama haftada bir çağırmadı 🙄🙄 işin ilginç yanı plasenta 38 hafta görünümlüymüş,, çağırsa iyi olurdu bence 😅
Mrspahay Sibelce_ doğum yaklaştıkça onunda kireçlenmesi yani yaşlanması gayet normal birşey. 34. Haftalar ve üzerinde başlıyor bı sıkıntı olmuyor işk bebemde yaşadım. Gayette rahat rahat neredeyse 40haftada doğurdum.
-deniz- Sibelce_ bende 33. Haftada başladı bende çok tedirgin oldum şu an 36. Haftadayım her hafta kontrole gidiyorum gelişimi de durmadı azar azar da olsa kilo alıyor.
Sibelce_ Zeyk hayır ne sigara ne alkol ama sigara kokusuna çok maruz kaldım çalışırken ondan mı oldu diye düşünüyorum bende 🤦♀️
Sibelce_ Mrspahay ya ne güzel ozaman benimde ilk gebeliğim tecrübesiz ve bilmediğim bi konu olduğu için internetten araştırdığımda bebeğin gelişimini durdurduğunu bebeği almak zorunda kaldıklarını okuyunca tedirgin oldum
Zeyk Sibelce_ son haftalarda herkeste olmasa da görülen bir durummus ama bir çok sigara kullananın daha çok etkilendiğini ve bu durumu yaşadığını okumuştum ondan sormak istedim. İnşallah çok etkilemeden kavuşursun bebeğine 🙏✨