Dbgg ben 13+1 haftalık hamileyim saydıklarını ve daha fazlasını 6. Haftadan beri yaşıyorum. Ama korkma . 8. Hafta da rahmimde kanamam olduğunu öğrendim. 1 aydır evde raporlu yatıyorum ilac kullandim ve haftalik doktor kontrolundeyim . Çok şükür riskimiz bitti. Oglusum icimde taklalar atiyor daha hic uyurken gormedik onu ultrasyonda 😊 keseleri onlari koruyor korkma guzel dusun guz3l olsun ben hep oyle yaptim. Kasik ağrıların bi sorun yoksa rahminin büyümesinden de oluşurmuş. Benim suanki sebebim bu 😊