North28 Bugün itibariyle bebiş 2 kilo 38 cm olmuş ama nstde gördüğüm rakam beni korkuttu, doktor normal olduğunu söyledi ama forumda okuduğum kadarıyla daha az sancılarda yatış iğne vs verilmiş. Ne diyorsunuz anneler?
Mrv1234 North28 tek bi kere cikmissa canim normaldir o ama arkasini tekrar eden nstde kasilmalar sancilar olsaydi yatis verirdi
ozlemagcaa North28 Düzenli çıkarsa doğum sancısı gibi yatısını verirdi iğne yapar taburcu olurdun bende 33 de yattım ama benim 100 den hiç düşmedi öyle de devam etti o günden sonra her hafta nst ye giriyorum bazen 80 100 oluyor serum verdi bi kere de ben hissetmedigim için açılma olmaması için şimdi 38 oldum geçen hafta normaldi
North28 Benim gördüğüm kadarıyla 25 dakikada 2 defa 100leri bulmuş tabi ilk defa olduğu nstye girdiğim için çok bilgim yok Mrv1234
Mrv1234 North28 canim doktorun bi riskli bi durum osla yatis verirdi diye biliyorum ama endise varsa icinde yinede bi acile gidip tekrar bi nts cekinebilirsin en azindan rahatlarsin
ezoterik Konu hakkinda bilgim yok ama ben de 30+2 yim sanci hissediyor muydunuz peki belirti neydi rutin olarak kontrolde mi cikti nasil oldu? çünkü benim bebegim de 2 hafta onde arada cok fazla karnimi kasiyo ve az adet sancisi gibi sancilar hissediyorum ve asiri hareketli boyle bi durum olur mu bende de acaba merak ettim
North28 ezoterik günlük hayatta sertleşmeler toplanmalar yaşıyorum özellikte oturur durumdayken. nst anında da yumurta gibi sertleştiğini hissettim ekrana bakınca da yükseldiğini gördüm. Doktor bu kadarlık olur dedi 2 hafta sonra tekrar çağırdı
Mrv1234 North28 eger sen surt ustu yatarken bebeis toplanmissa o bile nstde sanci olarak gozukuyo canim cunki karin bi an sertlesiyoya o sebepden nstde oyle gozukuyo
Mrv1234 North28 normal sancida birbirini surekli takip eden dusuk yuksek sancilar olur arka arkaya aralikli cikinca pek doktorlar bisi demiyo
North28 Mrv1234 Daha iyii anladım şimdi çok teşekkürler maalesef doktorlar bu kadar açıklama yapmıyorlar 😀
Canoss North28 ben de 31+0 da kontrole gittiğimde girdim nst’ye ve 2 kez 100 çıktı ama benim ikiz olduğundan normal sanırım ve sürekli kasılmalarım oluyor bebişler de 2 kilonun üzerinde çıktı