Haticemre21 Arkadaslar 2 gndr cok hapsurup öksürdm dun geceden beri gögusumun altnda bi agrı var bebek tam orada duruyor acaba cok kaldı ondan mıdır hareketlerinde sıkıntı yok da şükür