Gamze3307 16 haftalığız 52 ile gebe kaldım şuan 55m ama sanki karnım patlayacakmış gibi hissediyorum sizde de böyle olan var mi acaba ??
aaoksuzoglu Gamze3307 valla canım 26+5 günlük hamıleyım bildiğin nefes darlıgı yasıyorum bebek yukarda diye ve bende 7 kılo aldım hanı cok kılo almadım normalım ama o bendede var yanı😒
Nml06 Gamze3307 Merhaba, 36+5im 58le kaldım 67yim bu dönemler daha zor. Gerilme, çatlama, bebeğin ağırlık merkezi anneyi postür açısından zorlama her bir şey var☺️🐣
Gamze3307 aaoksuzoglu benide şuan rahatsız etmeye başladı galiba vücudumuz alışmaya çalışıyor anlama veremedim 🤔 birde kuru cilde sahibim acaba ondan mı diye düşünüyorum
Nml06 Gamze3307 Amin, tüm anne adaylarının 🥰 tabi alışıyor insan her şeye sonuçta gebelikte son bulacak inşallah sıkıntısız sorunsuz hepimizin ki biter 🙋🏼♀️