Melike00 canım bendede yan etkisi olmadı decavitin ve forumdaki birçok anne kullanıyor. Belkide vücudunda olan bu değişikliklerin ilaçla bir alakasi yoktur en iyisini doktorun bilir, ona bı danış istersen. Ben çok uzun zamandır kullaniyorum, şu an 37+5 haftalığım, doğumdan sonrada kullanmaya devam edicem