cansuaydin Mervoop benim de sabah sekizden beri aralıklı belimden kasıklarıma vuruyor.. Simdi aralıklar düşüyo yavaş yavaş.. Allah yardımcınız olsun
Mervoop aslimutlu1 gecesen beri ordayım serum taktılar canım kanamam geldiği için öğlen koyu kannamam geldi sulu doktora gittim çatalda 1 bucuk 2 cm acıklık var ama doğum başlamamış gibi duruyo dedi kasılmalarım var şuanda 5dk bi giriyo yav napacam bilemedim
aslimutlu1 Mervoop ben 1 cm le gittim ayni gunu acilma oldu .illa su gelicek djye bisey yok zaten.nst ye baglandin mi ?
Turkan123 Sancıyı fark etmemek mümkün değil dimi bende 37 haftaligim arada bir sanci giriyor ama hep düzensiz birde çok fena kasılmam var bir kaç gündür yani doğum sancısı fark edilebilir bir sancıdir umarım
Mervoop aslimutlu1 evet canım ilk önce düzenli ve yüksek sancılarım cıktı serumlarla ilaçlarla durduruldu işte şimdi yine sancım var bakalım