Uadmr Kimse cevap yazmıyor :( benim gibi dayanamayıp test yapıp negatif görüp daha sonra pozitif gören var mı aranızda kızlar
Bus_ak18 Uadmr erken daha bence kendine sıkıntı yapma.. olacağı varsa zaten oluyo adet gününde adetin gelmzse en doğru sonucu alırsın cnm
Betulsna Uadmr 14.günü test yap cnm. 14.gün test yapmayı öneriyorlar inşallah gebe kalmışsındır. Gerçi ben 12.gün öğrenmiştim ama hiçte belli olmaz belki geç döllenmedir.
Antakyali_ Uadmr bende aynı şekildeydi 11. Gün oldu yumurtlamada ve dayanamayıp test yaptım ve negatif çıktı
Ebrarbebek66 Bus_ak18 cnım ya san bir soracagim benim adetime 2gun var kan testi yaptırdım bugün çıkmadı daha erken mi ki sormak istiyorum
Uadmr Betulsna bende bir önceki gebeliği mi 12.gun öğrenmiştim kalbi durdu kürtaj oldum şimdi bi heves çıkar diye yaptım ama çıkma di :(
Bus_ak18 Ebrarbebek66 yumurtladan sonra ne kadar geçti canım önemli olan o. Gec yumurtlayp gec döllendiyse bilemycem. Burda baya kişi oldu gec döllenme die adeten çok sonra öğrenen