Prens_annesi3 Kbr_71 şuan 26. Haftam bitmek üzere pazartesi kontrolümüz var bakalm ne kadar olmuş paşam 🤗
Kbr_71 Prens_annesi3 iyi olsunlar canım tek onu isteriz biz bisey diycem ben tokluk şekeri ölçtürdüm bugün 97 çıktı daha doktor bişey demedi bilgin varmı acaba
esra15 Kbr_71 Yemek bittikten 1 saat sonra ölçülen değerin 140 ın altında olması gerekli. Eğer 1 saat sonra ölçtürmüşsen gayet iyi değerin😊
esra15 Kbr_71 şeker yüklemesi yapıldı yani ben sadece tokluk şekerin ölçüldü sanmıştım. Ama yinede değerin normal canım 😊