wita Merhaba, bende kalbim delik doğmuşum ve çeşitli kalp ameliyatları geçirmişim çocukluğumda, kadın doğum uzmanına dediğim zaman bir kardiyologla görüş normal doğum için sıkıntı olur mu muayene ol demişti, öyle de yaptım ve herhangi bir sıkıntı olmayacağını söyledi doktor. Sizde yakın zamanda bir kardiyoloji uzmanına görünün en sağlıklı bilgiyi o verir 🧚🏻♀️