1Kubra_ Nur178178 ay ben 34 haftalıkken gittim en son gecmiyor günler dedim ge cer dedi 😊 bana küçük anne diyo çok hoşuma gidiyor valla😊😊😚 o zamanlar boyumuz 46 cm kilomuz da 2600 kg di sanırım
Nese_2770 Ben de hatem hastanesi nazan özdemir'e gidiyordum bu ay nazire öztürk'r gitcem bakalım o nasıl. Siizin bu doktorlar hakkında bilginiz vsr mı
Minikmucizemmmmmmmmmmm Ayse_Alper bn de aysun hanima gidiyrm uzun uzun bakiyr ve bize resimleri gmail üzerinden atiyr cok ilgili ve cok begeniyrm ozellikle gidiyrm desemher gittigimde heyecanla gidiyrm yeni resimlerimi zi aticak diye
Ayse_Alper Minikmucizemmmmmmmmmmm sorular soruyo musun canm sen biz acemiyiz sadece boyunu ve kilosunu soruyoruz sadece onları cevaplıyor onun haricinde hemen bitiyor muayenemiz
Minikmucizemmmmmmmmmmm Ayse_Alper evet aklıma takilan bisey olinca söylüyorum bazen bn sormadan o cevaplıyor
2020_ozerbebis Ysfftmmina canım ben arayıp 2 hafta önce sordum hatta akrabam orda çalışıyo Allah aşkına ne 1.000 tl ya 2.500 tl den bahsediliyo