Hanımlar bende sezeryan ile dogumumu Allah'ın izniyle 3 gün önce yaptım . İlk doğumum normaldi o yüzden çok kolay atlattım ama bunda sonuçta ameliyat sonrası dikişlerden ayağa kalkamiyorsun bu süreci nasıl atlattiniz kaç gün içinde ayağa kalktiniz dikişler ne zaman iyileşti yardımsız iş yapmaya tam olarak kaçıncı gün başladınız yardımcı olur musunuz