Merhaba arkadaşlar 16+5 im . Bir haftadır bel ağrısı yaşıyorum oturduğumda eğildiğimde tutulmuş gibi çok zor kalkıyorum. Yani son zamanlara doğru bel ağrısı olurmuş karın çok büyüdüğü için ama bu haftalarda ağrıması normal mi😕bu durumu yaşayan çözümü olan var mı ?