Esrayksl Merhaba arkadaşlar 33+5 haftalık hamileğim karnımda ince sızı ve kasıklarım da ince ince ağrılar var sizce normal mi ???
Sumeyye_g Esrayksl bunlara yalancı Doğum sancıları deniyor canım nst ye girsen bile bazen çok az çıkıyor geçen bende yaşadım iki gün sonra serum yedik önlem amaçlı şimdi iyiyiz
Ilknur_emin Esrayksl yalancı sancılar doğumu başlatmaz merak etme canım son haftalara yaklaştıkca şiddeti ve sıklığı artacak bu sancıların
Linosum Esrayksl benim 32. Haftadan beri karın kasık ağrılarım ve 37. Haftadayim hala devam ediyor ama doğum başlamadı henüz stres yapma canım yalanci sancılar normal😊
Esrayksl hunilimom ara ara geliyor duş aldım duştan öncede vardı şuan da var sizce birşey olsa 33+5 çok erken mi doğum için ? Fikir almak istiyorum
Ynmb Esrayksl kanaman yoksa suyun gelmiyorsa bebek normal hareket ediyorsa sıkıntı yapma gerçekten doğum sancısı çekseniz anlarsınız şiddetinden dinlenmekle geçmez azalmaz gitgide artar bu sancılarınızı fırtına öncesi sessizlik gibi düşünün tabi her bünyede farklı olur ama anlarsınız şiddetinden
hunilimom Esrayksl yalan ci sancı da olabilir canım doğum sancısı saat geçtikçe artıyor ama düzenli geliyor
Rabia0101 İçini ferah tut rahat ol. Rahim kendini doğuma hazırlıyor. Erkende olabilir ama dediğim gibi genelde bu ayda bu sancılar normal. Ayrıca doğum başlayınca anlıyorsun merak etme canım. Şuan keyfini çıkar hamileliğinin 🙋🏽🙋🏽