Birhemsire_anne Merhabalar kızlar ben 5+6 yım son adet tarihine göre bende şuanlık çok belirti yok ama adet sancısı gibi sancılarım oluyor hele akşam uyurken sağa sola dönünce ani kramplar giriyor en belirgin belirti de göğüslerde hassasiyet 😔 ama şuanlık bulantım yok .Sizlerde belirtiler başladımı neler var? ilk muayanenizi oldnuzmu kese görünen varmı bilgi alışverişi yapalım🙈🌸💖
Asilaymomm Birhemsire_anne merhaba canım kmse cevap vermemis henuz ilk ben yazayım dedım😄 bnm 5+2 dun keseyı gorduk cok sukur. Benim de gece uyurken adet sancılarm oluyor ne yesem ıcsem öğürüyorum kusma yok henuz bıde bazen kasıklara kramp giriyor 😄
Valsss Birhemsire_anne 5 haftada keseyi gorduk 6. Haftaya girer girmez bulanti halsizlik basladi dunde kalp atisi duydum 7+3
Bsrlmnemr Birhemsire_anne bende 5+4 haftalığım canım. Bugüne kadar çok bişi yoktu ama bugün halsizlik iyice arttı çok çok derinden ve az bi şekilde bulantı geliyor ama öyle midem bulanıyor diyemem de. Göğüslerde de çok az bi hassasiyet var. Keseyi gördüm ben geçtiğimiz perşembe günü ama daha çok minnaktı. Rabbim hepimizin evlatlarını kucağımıza almayı nasip etsin 🌸 yalnız ben aşırı kilo alıcam gibi nası yapcaz bu işi fikri olan var mı :)
Birhemsire_anne Asilaymomm ay canım aynı ben gerçekten benimde o şekil uyurken ağrı oluyor kramp öğürme ve bulantı yok ama ben daha ilk muayaneye gitmedim gidicez haftaya inşallah💖
Dlkdlk 5+5 bende, 3 gündür koku hassasiyetim var ve sabah uyandığımda mide bulantısı ama kahvaltı edince yatıştırıyor midemi, sabahları cok zor uyanıyorum ve gün icinde mutlaka uyuyorum 🥱
Birhemsire_anne Dlkdlk evet bende sabahları zor uyanıyorum gerçwkten ama benim daha bulantım yok koku hassasiyeti başladı 3 gündür
Birhemsire_anne Valsss ne güzell keseyi görmüşsünüz bizde haftyaa gidicez inşallah kese görünür🙈 benö şuanlık bulantı yok ama başlayablir umarmbaşlamaz
Yesmckmk Bende sat tarihine göre 6 haftalık hamileyim ultrasonda 5+2 ile uyumlu keseyi ve nokta kadar bebişi gördük. ❤️ Kalp atışını net duyamadı var gibi dedi haftaya tekrar gel dediler 🤲🏻
Birhemsire_anne Yesmckmk bende Sat a göre 5+6 yım bugün itibariyle daha ilk muayaneye gitmedik bu hafta ici gitmeyi düşünüyoruz inşallah🙈 folik asit başladınızmı?
Yesmckmk Birhemsire_anne ben folic asiti hiç bırakmadım üç düşük yaptım çünkü vitamin leri vs vücuda depoladım hep halada devam ediyoruz bakalım. Sizde kullanıyorsunuz değil mi
Yesmckmk Birhemsire_anne canım muaneye gitmene gerek yok ki eczaneden direk satın alabilirsin doktorlar hamile kalınca kullanın demiyo zaten. Gebelik düşündüğünüz an başlayın diyo
Birhemsire_anne Bsrlmnemr ah evrt gerçekten bende kilo alıcam gibi birde çok dikkat ederim aslında takıntılıyım kiloya
Yesmckmk Birhemsire_anne benim kullandığım folic trip tablet beyazlı pembeli bi kutunun içinde aktif folic asit içeriyo doktor tavsiye ettı ben uzun süredir kullanıyorum