Merhaba kızlar iyi akşamlar dün cinsiyetimiz belli oldi bugün post acabildim 😊 suan 16+3 günlük hamileyim prensesim geliyor 😍 hep erkek diyorlardi minnosum şaşırtacak herkesi güzel bir cinsiyet partisi yapmayı düşünüyorum 🎉 rabbim isteyen herkese versin. Burda birlikte hamilelegi beklediğim arkadaşlarım oldu birlikte güzel haberler aldık aynı zamanda müjdeli haberlerini beklediğim arkadaşlarımda var dualarım sizinle 🙏 ve gelelim isim konusuna 😅 kız bebeği olacak arkadaşlardan isim önerisi istiyorummm 🙏