Stas bende de aynı şikayet var çatımda çok ağrıyor 😑
Stas bende 35 . Haftadayin doktora sordum normalmis
Stas normalmiş doktora sordum rahim ve vücudun kendini hazırlıyor doğuma dedi normal dedi
Bende olmadı canım doktoruna sor bakalım bir de