Merhaba kızlar
bugün 38+2 haftalık oldum bebeğim 3800 kg iri bir bebek olduğu için Doktorum 4 kiloyu geçerse normal doğumun çok zor olacağını söyledi şuan ne kanama ne suyum nede sancılarım hiç biri yok hafif hafif vuran sancılarım var ama doğum sancısı olduğunu sanmıyorum çatı muayenesi yapıldı çatımın güzel olduğu normal doğuma elverişli olduğumu söyledi fakat açılma felan yok doğum başlatmak için açılma felan olması için neler yapıyorsunuz Bilgi verir misiniz