Sukufe Kızlar bugün hastaneye gittim 18 haftaligim ve kesenin içinde kanama alanı var dedi böyle bir şey başına gelen varmi
Ftmhmt Sukufe banada öyle demişti doktor 1 hafta yattım,progestoron verdi fitil olarak kullandım geçmişti şimdi 31 haftalığım
FatmaE123 Sukufe benim kese etrafında bi tarafta vardı kanamam olmamıştı , progestan verdi 1 hafta kullan dedi , dinlendim ağır bişey kaldırmadım. sonra kontrole gittiğimde düzelmişti çok şükür bi daha olmadı ☺️🙏🏽
Aykan Sukufe benimde kanamam geldi geçenlerde gittim içerde biriken kan normal dediler normalde 7+4 olmam gerekirdi sat tarihine göre ama kese boyutuna göre 5+3 çıktı 🤔🤔🤔
aaoksuzoglu Sukufe sasırdım normalde onu verir doktorlar fitil olarak ve maşallah öteki kontrole gecer eger vermedıyse bıle tuvalet harıcı cok kalkmamaya dıkkat et anı hareket etme bol bol yat bidahakı kontrole kadar☺️
FatmaE123 Sukufe genelde Progestan verirler ama korkulacak bişey yok Uzanıp dinlenin yukarıdan bişey almayın , ağır bişey kaldırmayın geçer ☺️🙏🏽 Kafanızda soru işareti varsa eğer başka hastaneye gidebilirsiniz ☺️🙏🏽
Sukufe FatmaE123 zaten ilk develete gittim beni çok korkuttu sonra özele gittim iyi bir doktora korkmamam gerektiğini söyledi
FatmaE123 Sukufe evet korkulacak bişey yok , iyi düşünün güzel şeyler olsun 🌸 benim de 8 haftalıkken olmuştu şimdi 35 hafta olduk 🙏🏽
Sukufe Aykan benim hiç kanamam olmadi basta ve 15. Haftada gittiğimde öyle bir şey yoktu bugün gittim kese icin de kanama oluşmuş dedi
seda1anne Sukufe kuzenimin de öyle olmuştu ağır kaldırmış temizlik yapmış sanırım ondan dı sonra dikkat etti , çok şükür doğdu yeğenimiz 🙏🏼