Elmas234 amin sağ Salim alalım hepimiz inşallah bende anlamıyorum herkesin hissettiği haftası farklıdır bebekten bebeğe değişiyor sonuçta hareketli olması çok fazla kıpırdamaması gelişimi herşey etkiliyor sonuçta hissetme durumunu insanlar kendi kaçıncı haftada hissettiyse o haftayı söylüyor ondan önce hissedemezsin diye ben haftasını sormuyorum ki ilk hissetme belirtilerini soruyorum 12. Haftalarda hisseden insanlarda var 28. Haftada anca hissetmeye başlayanlarda var