Rabiaa59 damaklı olan yukarı doğru kalkık olduğu için damandaki boşluğu doldurur ağız yapısına daha uyumludur agizicinde çok fazlalık hissi yaratmaz damaklılar ortodontiktir ağız ve çene yapısına uyar bu yüzden ismi damaklı ağız içine tamnuyum sağladığı için. Bebek anne memesini emerkende meme ağızda uzar ağzın tavan boşluğunu kaplar damaklıda en güzel ve en ince emzik nuk markasının. Birde kauçuk olanları var ama onlar fazla ısıya dayanıklı değil kıl tüy üstüne çok yapışıyor cabuk kirleniyor ve kökü yapıyor çok çabuk bozuluyor ömrü kısa yani. Benim 4. Çocuğun doğa Allah nasip ederse yine nuk kullanacağım. Aventte güzel ama emerken o karşılıklı olan iki silikon birbirine değip cak cak ses çıkartıyor bazen. Çoğu bebekte damaklı kullanıyor avent ucu yenidoğana göre bile çok büyük birde avent sootie var onuda yurt dışında hastanede doğduklarında veriyorlarmış. Ben hepsinden aldım kullandım ama içimde sinen bebeğede büyük gelmeyen ince olan bulun damaklı emzikleri