Minnosum1 İlk ay yumurta takibim tutmadı bu ay femara yanında inofolicte içiyorum kızlar yumurta kalitesi olsunda tutsun diye artık😂😂 ikisini bir arada kullanan oldu mu ? Bu ay çok istyirıum eğer olursa 14 şubatta eşime süpriz yapıcam inşalalh 🙈
Susamvemom Minnosum1 ben femera ve ınofolıc ıle hamıle kaldım canım mutlaka aksatma ikisinide😘 başlığı görünce yazmak ıstedım dusuk yaptım tabı saglıksızmıs hayırlısı hakkımızda
DiplomaliEvHanimi Bende adetim sokulsun sokturucu iciy 5.gun basliyacam gemeraya evde diofol var onuda icecem yumurtlama zamani bol bolda havuc yiyecem
Susamvemom Minnosum1 ben ilk denemede kalmıstım canm iğnesiz doktor klomenden daha etkılı femera demıstı gerçekten öyle oldu
Susamvemom DiplomaliEvHanimi ınsllah cnm ama stres yapma zaten olmuyor de aklından sil ben artık tüp bebek hastanesi araştırmaya baslamıstım düşün hıc te belırtım de olmadı evde test vardı canım sıkıldı yapim dedim sok oldum yani yumurtan büyüdüğü zaman evde durmamaya bak çarşıya git bı yere git kafanı dağıt 4-5 gün bide fındık havuc ye esınede kecıboyunuzu içir sonra hergun Meryem suresını oku rabbıme bırak 🤲🏻 Ben bubları yaptım da kaldım