Yelz_91 benim de aklımda prego ibiza var martta çıkacakmış zaten doğum mayıs gibi inşallah bekleyip onu alacağız gibi duruyor pusetli olduğu için ayrıca masraf da çıkarmaz fiyatı biraz fazla ama bi kere alınır diye düşündüm ilerde tekli de kullanılır her açıdan içime sindi yani sadece fiyat fazla ama napalım miniklerimiz için 🙈🙈