Twinksmom canım hayırlı olsun öncelikle. Benim hamile olduğumu öğrendiğimden itibaren 10.haftaya kadar hep oldu kahverengi şeklinde. Hatta bir kere bildiğin adet kanaması gibi oldu, heralde gittiler dediydim. O hafta Asprin kullanmıştım meğer kanım sulandığı için kahverengi Akıntı kanamaya dönüşmüş. Doktora acile gittik, bebekler gayet iyi dedi. Bazen bu kanamaların ve akıntıların sebebini bilinmiyor. Progestan ve Pruloton iğne kullandım hala kullanıyorum. 33+5iz. Hep yatarak hamilelik geçirdim annem baktı bana. Çoğul gebeliklerde sıkkarşılaşılan birdurummuş kanama. Ama doktorunuzla sürekli irtibatta olmanızı ve mümkünse perinatoloji uzmanında hamileliğinizi devam ettirme izi tavsiye ederim