Moa kaç kilosunuz? Ben de kilolu hamile kaldım üstelik gebelik şekerim de var ama sezaryen olacağım niçin sezaryen yapma taraftarı değil anlamadım. Benim kızımın kilosu da iki hafta önden gidiyor doktorum dedi 40. Haftayı beklersek kesinlikle 4 kg üzeri olur ve o kilodaki bebekle normal doğum yapamayız dedi. 85 kiloda hamile kaldım şu an 90 kiloyum 36. haftam