Lin Selam herkese mayis sonu haziran basi gorunuyor doğum. alisverise sizce ne zaman baslamaliyim ve begendiginiz begenmediginiz seyleri yazarsaniz cok sevinirim liste olusturacagim neler gerekli en cok???
Elizvedeniz Lin canım bende mayısta doğum yapacağım ben hastane çıkışı 2 tane 10 lu alıcam içinde bir tane zıbın bir alt üst takım oluyor iki tane alacağım için iki zıbın iki alt üst takımı olucak onlara ek birer tane daha eklerim yeni doğan için yeterli geleceğini düşünüyorum. Ve uzun kol alıcam hastane çıkışlarını nihayetinde bebek bunlar üşür diye düşünüyorum:) ama geri kalan 3-6 aylık takımlarını kısa kol alıcam 9 aylıkları uzun kol alıcam ve zıbınların 3-6-9 aya kadar hepsinden 10 ar tane aldım
Dmlmndlsm Lin canım ben başladım almaya suan 21+2 deyim deli gibi alışveriş yapasım geliyor 😂 benim de mayıs sonu Doğum kısmetse, ben öncelikle biberonlarını emziklerini aldım müslim örtüsü aldım en çok işime yaracak olanlar yaz bebekleri olacağı icin
Elizvedeniz Lin müslin bezi fazla al ve ağız mendili özellikle olmazsa olmazımız. Ben 8 adet müslin bezi aldım hem duştan sonra bebişi kurulamak için hemde kundak yapmak için. Emzirirken çok rahat oluyormuş