nefesimsiniz sabah akşam iç dedi doktor, ağırlık yapıyor mu? siz kullanınca bi değişiklik hissettiniz mi uyku hali vs
Dmlmndlsm nefesimsiniz ben kullandım canımm2 kutu fakat ağızdan almadım doktorum tansiyon düşüklüğü yapıyor o yüzden fitil olarak kullan dedi o şekilde kullandım hiç bi sorun yasamadım
Canan_olg nefesimsiniz Merhaba canım hamileliğin 8. Haftasında başladım 2 kutu bitirdim fakat doktorum bana bu ilac hem içilebiliyor hem fitil olarak kullanılıyor ben senin bunu fitil olarak kullanmanı istiyorum dedi çünkü agızdan alınınca sersemlik yapıyormus bide fitil olarak alınınca etkisi daha iyi oluyormuş istersen doktoruna bi danış tekrar fitil olarak alsam diye
NisaMomy nefesimsiniz 3 ay fitil olarak aldım ilk başta iki tane sora bire düşürdü geçen ay bıraktırdı tehlike geçmiş dıye tehlikem vardı, ağızdan alınınca uyku ve mide bulantısı yaptıgı aölenıyor.
Gamze20gamze nefesimsiniz 15. Haftadan beri sabah akşam fitil olarak kullanıyorum canım rahim agzi kısalığından dolayı, su an 21. Haftadayız bugün dr 28. Haftaya kadar en az kullancaksin dedi faydalı bi ilaç vajinal kullandığım için yan etkisi olmadı hiç.
nefesimsiniz Verdam Bebegiimle Gigy Meron Liliz Alimer5844 Prensesinannesi_ Saaadet ALIBERI ozgei ikiz-annesi Sumeyye_g Gamze20gamze kızlar bana fitil olarak kullanırsın gibi bi açıklama yapmadı. devlete gidiyorım, gerçi her devlet bir değil, merkezdekine gittiğimde çok ilgili özel gibiydi malım sebeblerden taşındık, burdaki devlet hastanesinde doktorlar insan yerime bile koymuyolar doğru düzgün. bi söz varya çuk diye oturuyor "savcı olabilirsin hakim olabilirsin ama adam olmadıktan sonra ne fayda" konuya geliyim😅 sabah akşam içilcek dedi eczacı, bu kadar. ufak 2,5 yaşında binevlarım var gün içinde sabahkini içtiğimde çok etki eder mi hareketlerime? + vajinadan mı alınıyor kusura bakmayın ben bilmiyorumda. bazı ilaçları arkadna veriyolar ya.
Betul55 nefesimsiniz ben iğnesini vurundum ben de vurunduktan hemen sonra uyku etkisi hafif sersemlik etkisi yapmıştı
Sumeyye_g nefesimsiniz en çok uyku hali halsizlik yapar ben sabahları içtiğimde esner dururdum sürekli çok nadir basende halsizliğim olurdu kullanın aksatmayın sakın çok önemli bi ilaç
ikiz-annesi nefesimsiniz Ben 23. Haftadan beri kullanıyorum ağızdan alıyorum günde 3 defa içiyorum gerçekten çok uyku halsizlik yapıyo bütün gün sersem gibi dolanıyorum
ozgei nefesimsiniz 15 gun once kullanmaya basladim, gunde 3 kere iciyorum, sersemlik ve uyku hali yapıyor, ne zamana kadar kullanacağım bilmiyorum sarhoş gibi dolaşıyorum iş yerinde 😂😂
ALIBERI nefesimsiniz ben çok kullandım 3 ay flan uyku baş dönmesi yapiyodu bende Bu arada ben allaha şükür bıraktım Ihtiyacin varsa açılmamış paket var göndereyim canm
Saaadet nefesimsiniz sen onu fitil olara kullan bence bnde kullaniyorum iki ozele gittim önceki veren iki tane sabah aksam iç dedi diger gittigim akşam fitil olarak kullan dedi gerekirse yanj leke filan gelirse geldinde kullan dedi fitil olarak kullanmak daha iyi agizdan basdonmesi gibj yan etkileride fazla
Yelz_91 nefesimsiniz ben vajinl 2 tane yapıyorsum alerji yaptı . Gece yatmadan 1 tane ağızdan almaya başladım henüz bir değişiklik olmadı baş dönmesi unutkanlık gbi
Prensesinannesi_ nefesimsiniz bnde kullandım uzun süre boyunca ağızdan aldım bende ilk başlarda çok uyku yaptı sonra bağışıklık kazandım galiba eski uyku halleri gitti çok acıkıyordum progestan içtikten sonra
Alimer5844 nefesimsiniz canım bana önce 100 mg başlattı sonra 200 mg yle devam ettirdi içince ba dönmesi uyuşukluk uyku hali oluyo hemde fazlasiyla
Liliz Bende gunde 4 defa agız yoluyla kullanıyorum canım cok fazla uykum gelıyor ve halsızım basım kalkmıyor resmen
Meron Bende yeni başladım ağızdan alıyorum gündüz içtim bir gün çok baş dönmesi yaptı gece yatmadan içiyorum artık
Gigy Oral çok etkiliyor canım ,sersem,uyku hali,alkol almış gibi oluyorsun,vajinal.aliyorum ben de artık günde 2 kez
Bebegiimle nefesimsiniz ben sabah aksam kullanıyordum ilk zamanlar gözümün önü kararıyordu o derece kötü oluyordum ama bi iki haftaya kadar bünyem alıştı